Aktiwiteite vir 2 Jariges

Welkom in ons Kieswetter Klaskamer. Dit is absoluut my #happyplace. Kyk hoe sprokieagtig lyk dit wanneer almal mooi sit en werkies doen. My hart sweef met sulke tye. My oudste werk by haar lessenaar buite die foto aan my regterkant. Ek sal later skryf oor haar goeie week. Dié skrywing gaan oor my tweeling. Hulle is op die oomblik 2 jaar, 9 maande oud.

My tweeling het klomp aktiwiteite gedoen laas week. Ek plaas die mooi fotos hier maar hou in gedagte dat hulle dalk 5 minute (10 op die meeste) spandeer aan hierdie aktiwiteite. Die foto laat hulle so bedrywig en soet lyk. 😊

Hierdie is nie om jou skuldig of sleg te laat voel nie. Dis om vir jou idees te gee. En te laat glimlag, soos dit vir my gedoen get.

Sussie se Vingerpoppe


Ryg krale op n sosatie stokkie wat ek in n polystyrene vrugte houer gesteek het.

n Oomblik waar hulle nie baklei oor wie kry watse pop nie, maar eintlik mooi speel!

Speel met klei. Nivea het gevra dat ek die klei geel maak.


My tweetjies is mal oor verf. Hulle wil elke dag verf!

So wonderlik om liefdevolle ouer sussies te hê om mee te speel. Janéy speel graag met haar sussies. Hier gee sy vir hulle n oefen klas. Te skattig!

Leave a comment